b.s.h

b.s.h
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
چت باکس


لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان b.s.h و آدرس sajjadbashar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





FJ CRUISER 2012 + گالری عکس

fj cruiser 1

حال به قسمتی می رسیم که FJ کروزر ورق را بر می گرداند.

قلب تپنده ی آن ،یک موتور 6 سیلندر به حجم 3956 سی سی

است که توان تولید 260 اسب بخار قدرت و گشتاوری ………

حال به قسمتی می رسیم که FJ کروزر ورق را بر می گرداند.قلب تپنده ی آن ،یک موتور 6 سیلندر به حجم 3956 سی سی است که توان تولید 260 اسب بخار قدرت و گشتاوری معادل 368 نیوتن بر متر است،از جعبه دنده ی 5 سرعته ی خودکار بهره می برد و همانطور که انتظار می رود مصرف سوخت بالایی دارد؛15 لیتر در هر صدکیلومتر و این در حالی است که باک سوخت آن تنها گنجایش 70 لیتر سوخت را دارا است و این یعنی برد مفید حرکتی آن تنها 350 کیلومتر است!

در مورد رانندگی باید گفت که واکنش دماغه ی آن مانند قایق موتوری است و هربار که پدال گاز را محکم فشار دهید، 368 نیوتن بر متر گشتاور شما را در صندلی فروخواهد کرد و وقتی به خود می آیید متوجه می شوید که از تپه ای با شیب 40 درجه صعود کرده اید.شاید با خود فکر کنید که این خودرو با وزن 9/1 تنی در شتاب گیری تنبل است اما توجه داشته باشید که صفر تا صد آن 5/8 ثانیه(در ایران) است و برای پیمودن 400 متر به 16 ثانیه زمان نیاز دارد و در پایان خط سرعتش معادل 135 کیلومتر برساعت است.

   از فنربندی در شهر بیشتر از این انتظار می رود،موتور کم صدایی دارد و صندلی ها یی با روکش چرم از شما پذیرایی می کنند اما داشبرد ستبرش اجازه نمی دهد که افراد کوتاه قد بجز خط افق چیز دیگری ببینند.به لطف طراحی نه چندان دلچسب ستون C ،در ردیف عقب 3 سرنشین با قد 185 سانتیمتر می توانند به راحتی از کوهپیمایی لذت ببرند البته اگر راننده بخواهد کمی راحت تر بنشیند،صندلی های عقب بیشتر به درد قرار دادن سبد خرید خواهند خورد.صندوق بار چندان بزرگی ندارد،پس قبل از سفرهای دور و دراز به این نکته توجه کنید.

و در کل FJ کروزر را اینچنین می توان توصیف کرد:جادار،نرم و مناسب برای خانواده ی کم تراکم،قابل استفاده در جاده و خارج از جاده و در نهایت یک SUV قل چماق برای سپری کردن یک جمعه ی پر هیجان در خارج از شهر!

گالری عکس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392 ] [ 15:45 ] [ sajjadbashar ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 316
بازدید کل : 140828
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی دریافت کد خداحافظی

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


کد گالری